Ninjaer til fastelavn

image Årgang 2018 til Fastelavnsstævne som Ninjaer i klubbens farver
18. marts 2024 kl. 10:41
Ninjaer til fastelavn i HBs farver

Nyhedsbrev marts 2024

DBU forårsturnering nærmer sig med hastige skridt. Første kamp-weekend er søndag den 7. april når 11-mands seniorholdene spiller første hjemmekampe, mens den første ”Store Kampdag” med de fleste hold som deltagere er søndag den 21. april.

Klubben har også i år ansøgt om at blive vært ved børnestævner 3 og 5 mands i maj og juni måned og trænerne der har tilmeldt hold, har fået bekræftet datoer men ikke adresser for stævne-datoer.

Kampprogram i 8 og 11 mands er udsendt til alle trænere/holdledere i sidste uge og ligger på DBU app. Her kan man også få et overblik over hvilke spillere, der er til rådighed til kampe.

Generalforsamling blev afviklet den 28. februar med genvalg af siddende bestyrelse med en fastholdelse af nuværende kontingent-satser.

Der har været en del træningskampe i optakten til sæsonen og desværre er en del aflyst i sidste øjeblik. Det er DBU ikke glade for på grund af dommer mangel, da påsatte dommere kunne være anvendt i andre kampe. Så et godt råd er at kontakte modstander torsdag eller fredag inden kl. 12.00 for at høre om de kommer i weekenden, så aflysning af dommer kan nås, inden DBU går på weekend.

I sidste uge blev kunstbanen limet, så må vi håbe, at det giver nogle forbedringer i forhold til skader, indtil en evt. ny belægning besluttes af politikerne.

Græs forventes åbnet i forbindelse med første kamp weekend den 7. april, men vi må afvente, hvad kommunen beslutter. Udsendelse af træningstider og placering af hold på græs udsendes hurtigst muligt.

I weekenden efter påske skal årgang 2015 deltage i fint besat stævne i Tyskland med deltagere som Stuttgart, Schalke 04, Borussia Dortmund, Ajax Amsterdam og flere andre kendte klubber. Klubben ønsker hold, træner og deltagende forældre en god tur og et godt stævne.

Alle hold ønskes afslutningsvist en god forårsturnering.