Nyhedsbrev september 2022

16. september 2022 kl. 10:54

Nyhedsbrev september 2022

DBU sommerturneringen er ca. midtvejs og allerede i weekenden har vi den 3.  ”Store Kampdag” og klubben er udover 8 og 11 mands kampe, værter ved Børnestævne i flere af børnehold årgangene i 3 og 5 mands fodbold. Der afvikles ca. 90 kampe med start begge dage kl. 10.00.

Klubben havde 2 trænere med på Masterclass træning ved vores samarbejdsklub Brøndby IF i sidste uge og tilbagemeldinger var så positive, at det opfordres til at trænerne generelt tager i god det gode tilbud fra Brøndby der kommer lejlighedsvist, for at udvikle sig som træner.

Alle børnehold var inviteret på Børndby Stadion til Superligakamp med Randers og i år var det årgang 2012 der løb æresrunde under arrangement. Også meget fine tilbagemeldinger på den aktivitet.

Vintertiderne træder i kraft fra uge 43 og der er derfor indkaldt til træner- og holdledermøde onsdag den 21. september, hvor alle holdkontakter opfordres til fremmøde. Mødet starter kl. 19.15. Desværre er Hundige Hallen også i år minimum resten af 2022 reserveret til Covid 19 Center, så det kniber med indendørstider.

Bemærk kampe kan ikke flyttes til hverdagsaftner fra weekender resten af efterårssæsonen. Mørket kommer som alle ved hurtigere på denne årstid, og man vil derfor genere de hold, der træner på kunstbanen. Bemærk i øvrigt altid at tjekke i god tid, om der er påsat DBU dommer på kampen.

Som tidligere skrevet er Hundige Hallen optaget, så alle hold opfordres til, hvis de ønsker det, at lave individuelle afslutninger for sæsonen. Dr betyder også, at vi heller ikke i år kan afvikle fælles børne- og ungdomspokal afslutning i Hundige Hallen. Alternativer er undersøgt men blev ikke vurderet acceptable.

Afslutningsvist en opfølgning på pigecampen - DIF Always Girls Camp - den 12. august. Udover det var et virkeligt godt arrangement, der rystede pigerne sammen, har klubben opfordret til at vi gentager arrangementet i 2023. En stor tak til Camilla, IFS som var opgaveholder på dagen.

Alle hold ønskes en god afslutning på sommersæsonen og husk nu, at bidrage med den hjælp du kan for klubben og ikke kun dit eget hold. Det gælder også oprydning på baner og i klubhuset. Vi skulle gerne løfte klubben i flok.