Nyhedsbrev november 2022

16. november 2022 kl. 16:39

Træningen på kunstbanen og de få tider vi har i hallerne, som fortrinsvist anvendes til det yngste børn, er i fuld gang.

Selvom vinteren endnu ikke er slået igennem, vil vi slå et slag for klubbens reklameartikler, der kan købe på klubaftener. Vi kan levere håndklæder, huer, caps, halsedisser m.v. i klubbens farver.

Træningskampe og stævner kører ligeledes på fuldt tryk, hvilket kan ses på antallet af reservationer i weekenden på Kunstbanen.

Klubben sender 5 pigehold til ”Queens Cup” den 26. november. Pigehold der dækker alle årgange, der er indbudt i. Der er tale om et DBU stævne, der er lavet specifikt for de mindre prøvede piger, så de kan prøve sig i kampe med ligestillede.

Klubben blev fra årets begyndelse forsøgsvis medlem af DGI, og derfra har vi modtaget tilbud om seminar den 7. december, med titlen ”Trivsel og Motivation” på børne- og ungdomsholdene. Invitation er udsendt til alle relevante trænere.

Fra vores samarbejdsklub Brøndby IF, har vi modtaget invitation til deltagelse i FIFA Cup spil. Udvælgelse sker efter lodtrækning mellem samarbejdsklubberne. Herudover er alle børnetrænere inviteret til seminar i Børneforum Netværk. Første gang er den 7. februar 2023 i Brøndby. Begge invitationer er udsendt til trænerne.

I det nye år ændres kontingent betalingsdatoer til 1. februar og 1. august så der præcist er et ½ år mellem betalingerne. Flere har nævnt at datoerne var for tæt på hinanden og rent praktisk er det også mest hensigtsmæssigt.

Endelig har vi snart årets julegave klar til alle børne- og ungdomsmedlemmer. Nærmere information kommer snarest på klubbens Facebook.