Nyhedsbrev November 2021

image Pigerne der deltog d. 30. oktober 2021
18. november 2021 kl. 12:05

Nyhedsbrev november 2021

Vintertræningen er godt i gang, men er desværre på det seneste, blevet hæmmet af begyndende Covid-19 smitte/mulig smitte, ved indtil nu nogle få spillere. Jeg håber vi som klub, kan holde det nogenlunde i ro, så vi ikke oplever en periode lig sidste år, hvor træningen måtte indstilles i en længere periode. Heldigvis foregår det uden døre.

Desværre har der og er der udfordringer med kunstlyset virker optimalt. Elektriker er på sagen, men det er åbenbart mere udfordrende end forventet.

Den 30. oktober afholdte vi et succesrigt stævne kun for piger i Valhallen, der bl.a. indeholdte Fodboldturnering, Klovn, Fodbolddart samt Madvogn. Der var ca 50 deltagende piger og arrangementet var i øvrigt støttet af DIF. Tak til hjælpere og trænere på dagen, der gjorde arrangementet muligt.

Den 3. november afholdte vi i forbindelse med bestyrelsesmøde ekstraordinær generalforsamling med et dagsordenspunkt ”Tilpasning af klubvedtægter”. De tilrettede vedtægter, kan nu ses på klubbens hjemmeside.

Den 21. november har vi tilmeldt 11 børne- og ungdomshold til et såkaldt ”Get2Sport” stævne i Hafnia hallen i Valby. Alle nærtliggende ”Get2Sport” klubber er inviteret og det foregår indendøre (ikke opvarmet) på kunstgræs. Jeg har fra DIF hørt at antal tilmeldte hold er ca 75 hold.

Mange spillere hold har taget godt imod klubbens tilbud på træningsdragt og kamptøj med navn påtrykt. Tilbuddet gælder foreløbigt indtil nytår.

Endeligt vil jeg afslutningsvist gøre opmærksomt på klubbens beklædnings artikler her i den kolde tid, så som klub hue, klub handsker, klub halsedisse og klub håndklæde. Alle dele i klubbens farver rød/sort med logo. Kan købes i Cafe eller ved kontakt til Peskho eller Jan.

Årets gaver til alle indmeldte børne- og ungdomsmedlemmer, er planlagt udleveret til søndag den 5. december, hvor alle der har mulighed, kan komme forbi og afhente pakken. Mere præcise informationer herom senere på klubbens hjemmeside.