Nyhedsbrev Januar 2023

19. januar 2023 kl. 14:55

Træningen er kommet godt i gang efter nytår, men dog med en mindre antal børn i det regnfulde og noget kolde vejr året er startet med og det samme i øvrigt for senior.

Året startede med stævnedeltagelse i børne-og ungdomsafdelingen. Årgang 2015 drenge A hold var i Herning til 3 dagens stævne fra 13-15 januar og fik et flot 3 plads i forhold til antal deltagende hold og blev godt rystet sammen af de flere dages samvær.

Søndag den 15. januar var der igen DIF ”Get2Sport” stævne i Hafnia Hallen med 16 tilmeldte Hundige hold. Som altid veltilrettelagt stævne i perfekte omgivelser. Tak til DIF der var sponsor på stævnet.

Herudover har mange hold allerede afviklet og planlagt en del træningskampe som optakt til turneringsstarten i april

Som det tidligere er nævnt og skrevet er kontingent omlagt, så det nu opkræves 1/2 og 1/8. Flere  har udtrykt, at de 4 måneder der var før mellem 1/4 og 1/8, var opkrævninger for tæt på hinanden. Husk at give besked hvis der er ændringer i dine medlemsforhold samt hvis du har ændret mailadresse. Alle får en besked tilsendt ca. 7 dage før i deres mailboks om, at kontingent skal betales  pr 1. februar.

Trænere skal senest medio februar tage stilling til hvilke niveau, de skal tilmelde hold i, i DBUs turneringer og om det i år skal være 8 mands eller 11 mands. Senior hold 1 gennemfører forårsturneringen som 2. halvdel af deres turnering og ligger p.t.  til oprykning til serie 2 med kampstart 2. april hjemme mod Vallensbæk IF.

Årets Generalforsamling afvikles i år den 27 februar i klubhuset, hvor der er et tilbageblik på hvad der bl.a. er sket i klubben i 2022.