Nyhedsbrev December 2022

16. december 2022 kl. 08:54

Så er vi langt inde i december og jule- og nytårspausen med træning er starter for mange hold.

Igen i år har klubben modtaget et stort flot juletræ fra Grundejerforeningen Grønnegården. Klubben takker for det fine juletræ.

I onsdags den 14. december var der afslutning for flere børne- og ungdomshold og der var spisning af hjemmelavede kager og konkurrencer igennem aftenen i klubbens cafe. Aftenen blev også anvendt til at få udleveret de sidste julegaver  til børne- og ungdomsmedlemmerne. Hvis der er enkelte, der ikke har modtaget julegaven endnu, må de henvende sig hurtigst muligt.

Årets træner 2022 blev Mehidin, der fungerer som træner for årgang 2015 og samtidig har en holdleder rolle for 2 seniorhold. Begrundelserne er tidligere givet. Klubben siger tillykke med valget, som i øvrigt er fuld fortjent.

Her sidst på året har klubben startet en ung træner projekt, hvor unge spillere fra klubben med interesse for fodbold, afprøves i rollen som hjælpetræner for på et tidspunkt, at nogle af de unge forhåbentligt indgår permanent i trænerstaben.

På et tidspunkt blev cafeens køleskab og fryser ødelagt. En elektriker mente det skyldes lynnedslag. Begge hvidevarer er nu omsider erstattet, så vi kan tilbyde bl.a. kolde sodavand igen.

Husk at kontingent betaling fra 2023, er ændret til den 1. februar og 1. august og tidligere er annonceret.

Klubbens senior hold 1 starter træningen igen den 10. januar, efter en længere pause, og det gør de med en placering i toppen af serie 3, som hold og trænere, skal forsøge at fastholde, når turneringen genoptages i april.

Den 15. januar er klubben igen indbudt til ”Get2Sport” stævne hvor vi allerede har rekord mange hold tilmeldt. Stævnet afvikles igen i Hafnia hallen på indendørs kunstbaner.

Afslutningsvist benyttes lejligheden til, at ønske spillere, trænere og forældre en god og forhåbentlig afslappende juleferie med familien.

Første træningsdag i det nye år er den 2. januar, men hør lige holdets træner, hvis du er i tvivl.