Nyhedsbrev (April 2024)

image Kampfoto fra Børnestævne årgang 2015 i klubben 13. april
17. april 2024 kl. 14:31

Nyhedsbrev april 2024

Så kom DBU turneringen i gang. Først med 11 mands kampe og herefter er 8 mands programmet startet. Med klubben som vært har pigerne årgang 2016 og drengene i årgang 2014 og 2015 deltaget i de første FDBU Børnestævner i seneste weekend, mens de øvrige hold har spillet stævne på andre klubadresser.

Tilladelsen til græstræning og kampe forventes også at komme i slutningen af denne uge, så vi langt om længe kan udvide arealet med aktiviteter. Træningstider er udsendt og Peskho skal have besked hvis hold ønsker ændringer om muligt.

Den første ”Store Kampdag” i foråret afvikles nu på søndag den 21. april med p.t. 11 kampe på programmet og vi håber så at TV skærmen ved indgangen virker, så information om baner til kampafvikling og omklædningsrum, fremgår ud for den enkelte kamp på TV-skærmen.

Vi har i tidligere år fået positiv respons på afvikling af ”Store Kampdage” og forsøger løbende at udvikle tilbuddene og aktiviteterne for tilskuerne på anlægget med bl.a. fokus på børne aktiviteter.

I første omgang har vi købt en mindre container, der skal opsættes og anvendes som cafe på fliserne foran Kunststof banen. Det vil forbedre forholdene for personalet der udleverer varerne. Cafeen flyttes udendørs når vejret tillader det.

Klubben har lavet et tøjsponsorat med Bilka på kampsæt til 3 pige/kvindehold. Tøjet er leveret og i den anledning kommer Bilka´s maskot ”Billie” forbi klubben onsdag den 17. april.

Lørdag den 27. april afholdes et større stævne i årgang 2015 drenge i klubben med 24 klubber, som er blandt de bedste hold i Danmark. Stor ros til arrangørerne for at påtage sig denne store opgave.

Invitationen til årets Fodboldskole udsendes i løbet af april og afvikles i år i uge 31 med plads til 80 børn. Invitationen opslås bl.a. på klubbens Facebook. Prisen bliver som sidste år kr 350 med frokost og frugt formiddage og eftermiddage, alle dage med start kl. 9.00.

Afslutningsvis ønskes en god DBU forårsturnering og andre planlagte kampe og stævner. I foråret gennemføres i løbet af 4 weekender DBU Børnestævner, afsluttende med medaljestævne i juni. Klubben har ansøgt om arrangør rolle til stævner i maj og juni.