Nyhedhedsbrev oktober 2022

15. oktober 2022 kl. 11:40

Nyhedsbrev oktober 2022

Så banker efterårsferien ferien på, der betyder sommerturneringen er tæt på sin afslutning. Senior mangler forsat en til to kampe, mens børne- og ungdom har afsluttet DBU turnering.

Det er værd at bemærke at drenge årgang 2010 vandt deres række mens drenge årgang 2013 blev nummer 1 og årgang 2012 blev nummer 2, i deres første sæson som 8 mands hold. Alt i alt var der dog fine resultater i rækkerne.

Det betød der var store ferieafslutning i går onsdag i børne- og ungdomsafdelingen med hjemmebag, chips m.v. i caféen og forældremøder med orientering om, hvad der forventes af forældre opbakning og hvad skal ske fremad.

Pigerne i klubben har alle fået et tilbud om at være tilskuere ved vores samarbejdsklub Brøndby IFs kvindekamp, mod topholdet Køge i bedste række. Tilmelding senest 19/10. Kampen spilles lørdag den 22. oktober på Brøndby stadion.

Brøndby Masterclass har ligeledes inviteret alle trænerne i årgang 2013 til 2015 til session i Brøndby vedr. trænerudvikling. Vi har tidligere modtaget god respons fra trænere, der har deltaget.

Caféen køleskab og fryser samt kaffemaskine blev desværre i sidste uge ødelagt af strømskade. Hvad der præcist er sket ved vi ikke. Hårde hvidevarer erstatninger er på vej. Det sammen gælder et antal nye letvægtsborde og stole til Caféen.

Klubben har fået en henvendelse fra DIF om ønske fra politikere om, at besøge klubben og opleve en dag i træningens tegn, i børne- og ungdomsafdelingen. Dato er endnu ikke aftalt.

Nye træningstider starter fra uge 43 og alle trænere og holdledere er orienteret om tider og sted. Se evt. på klubbens Facebook eller hør trænere for nøjagtig tid og sted for opstart efter ferien.

Forældre, spillere, trænere og holdledere ønskes en god efterårsferie, hvor der forhåbentligt er mulighed for at slappe lidt af, inden det går løs igen. Vi ses på banerne igen i uge 43.