Kunstgræs banen indviet af Borgmesteren

16. januar 2016 kl. 21:19

Idag blev Hundige Boldfælled nye Kunstgræsbane indviet ved et arrangement afholdt af Greve Kommune.

Tilstede var Borgmesteren, som skulle klippe båndet over, som en officiel ceremoni for åbningen af Kunstgræsbanen.

Søren Møllnitz åbnede arrangementet, Borgmesteren Pernille Beckmann gennemførte sin indvielses tale, Formanden Jan H. Andersen holdt en takketale og Træneren Dennis Landgreen afsluttede med en hyldest til den tidligere formand Jørgen Christensen, for det gode arbejde med Hundige Boldklub.

Aktivitetsgruppen have arrangeret noget varm kakao, og kaffe plus nogle flotte fodboldkager, som alle fremmødte kunne nye.

Til sidst afsluttede senior afd. med at spille showkamp imod ungdoms afdelingen, kampen blev vundet af Ungdoms afd med 6 - 4.

Hundige Boldklub takker alle for det flotte fremmøde....!