Sæsonafslutningen sommer 2016

30. oktober 2016 kl. 21:56

De blev sat ny rekord i dag lørdag, da ca 250 fremmødte børn, unge, forældre og bedsteforældre var mødt frem til årets sæsonafslutning i form af Pokal- og medaljeoverrækkelsen for sæsonen 2016.

Caféen havde flyttet salgs boden til Greve Viden Center, hvor afslutningen blev holdt, og fik på den måde tjent penge ind til ungdomsafdelingen, hvor overskuddet især går til sociale aktiviteter.

Formanden indledte med kort opsummering af nogle af de positive oplevelser i 2016

Det har været et forrygende fodboldår, her skal blot nævnes nogle få positive ting ud af mange:

Kunstbane indvielse i januar med borgmester, byråd og presse

Tilgang af 110 medlemmer  bare siden 1. juli

Første hold U15 i klubbens historie rykket i Mesterrækken med Maxpoint – tillykke til trænerteam og drengene

Efter velkomsten, blev arrangementet indledt med kåringen af "Årets Forælder", ud fra stemmer modtaget via trænerne.

I motivering stod:

Årets forælder:

Årets forælder har været meget synlig i klubben, Er træner for ungdomshold tirsdag og torsdag, står i Cafe´, og kører ofte til udekamp. Hardeltaget en uge som madmor på Fodboldskolen i 2016. Har også påtalt mangelfuld rengøring på møder med klubben og kommunen og er nu blevet fast modtager af mails vedr rengørings status og klager herom. Årets forælder, har til fulde forstået Klubbens slogan ”Kom Ind I Kampen”,(støt klubben) og har tilnavnet Mor-rinjo -

Årets modtager af  "Årets Forælder" pris er Bettina Kirk Jensen.

Herefter var det årets træner der blev kåret ligeledes ud fra træner stemmer.

I motivering stod:

Årets træner:

Årets træner haft mere end nok at se til i store dele af året, med en børneflok der talte mere end 30 børn til træning, var der i høj grad brug for hjælpe trænere, det lykkedes at skaffe efter sommerferien. Vi taler om en træner der har klaret opgaven i stiv arm og altid har været meget positiv,  på trods af der har været nok at se til. Årets træner ud fra andre træner stemmer er Anders.

Herefter blev Årets spiller, Årets fighter og Årets Kammarat kåret alternativt anden titel, med kommentarer og motivation fra trænere.

Årets kage:

Ud fra stemmer på dagen blandt de fremmødte blev kage udformet som fodboldbane med mål årets suveræne vinder med mere end 90% af stemammerne. "Årets kage" blev vundet af Gabriel Jayyousi

Hermed afsluttede formanden med at sige, at  Pokal- og medaljeoverrækkelsen er  færdig.

Tak til børn, unge , forældre og bedsteforældre for flot fremmøde

Formanden benyttede lejligheden til at sige mange tak til alle trænere og øvrige frivillige for den tid de bruger i og for klubben. Uden dem var det ikke gået. Tak for sommersæsonen 2016.

Vi ses på banerne.