Juleaften hygge i klubhuset

26. december 2016 kl. 07:19

D.  24/12 blev der afholdt en lidt speciel juleaften i klubhuset. Alle var velkomne og det endte med at vi blev 25. Aftnen bestod af en FIFA 17 turnering,  bordtennis, pool samt aftensmad og selvfølgelig chips, slik,  sodavand og god musik.

Der var rigtig god stemning hele vejen igennem, og støjniveauet steg i takt med at vi kom længere ind i turneringen.  Der var dog til sidst ikke særligt meget tvivl om hvem der skulle vinde. Det var aftalt på forhånd at vinderen skulle have en æreskamp mod undertegnet. Daniel Abou Dahar løb afsted med første præmien,  som var et gavekort på 200 kroner til sportsmaster. Daniel vandt også æreskampen med nød og næppe!

Alt i alt en rigtig succesfuld aften, som forhåbentligt går hen og bliver en ny Hundige Boldklub tradition.

Kæmpe tak til Gopi og Jaoid for at hjælpe til.
Arrangementet blev afholdt for caféens overskud.

Walid Ali
Ungdomsformand