Årets Træner 2014

image Årets Træner
18. december 2014 kl. 11:32
Hundige Boldklub afholdte igår træner og holdleder afslutning i klubhsuet, hvor årets træner blev udnævnt.

Årets træner i 2014

17. december 2014

Flg. motivering ligger til grund for valget.

Han er altid klar til at hjælpe klubben og senest i form af træning af de yngste drenge og piger på 4-6 år, da ingen andre trænere var til rådighed, i en periode omkring sommeren. Det sætter klubben meget pris på, og da børnene så samtidig, var rigtigt glade for ham, var matchet perfekt.

Han er ambitiøs på hans holds vegne. Hans hold træner temmeligt meget og spiller mange kampe, hvilket naturligvis er meget tidskrævende. Han er en af de mest højtråbende trænere i klubben, klubbens sergeant, kan man vel med rette kalde ham, som ikke har noget med militær karriere at gøre. Han hader at tabe og forsøger til enhver tid, at motivere sit hold til lige, at give den en skalle mere.

Herudover er han altid vel forberedt til såvel træning som kampe.

Han er samtidig klubbens ”vagthund” og holder et vågent øje med rødderne, når de befinder sig på anlægget, og har derfor kunnet stoppe hærværk i opløbet.

Årets træner 2014 Dennis Landgreen.

Dennis får med udnævnelsen indgraveret sit navn på Mindetavle i Cafe´en.

Modtager trænerdragt med indgraveret navn samt gavekort.

Tillykke med valget.

Hundige Boldklub.