Dobbelt bookning af kunstbane

16. marts 2016 kl. 04:39

Dobbelt bookning af kunstbane

I søndags udviklede en dobbelt bookning af kunstbanen sig desværre uheldigt med højt og upassende sprog brug.
Klubben havde lavet en fejl ved ikke, at have booket bane uden for Hundige Boldklubs faste tildelte tider, hvorfor der var et delvist overlap af 2 kampe, hvoraf det ene hold var fra Hundige og et fra en anden klub.

De involverede parter, i den upassende sprogbrug, der begge var fra Hundige Boldklub, har nu fået talt sagen igennem, og begge parter beklager det højlydte upassende sprogbrug, og er enige om at klubben skal lære af sagen og prøve at undgå disse episoder i fremtiden.

Som rollemodeller for klubbens ungdomsspillere er det afgørende, at ungdomsspillere der er på anlægget, hører et passende afmålt sprogbrug også når der er uoverensstemmelser.