Nyhedsbrev (november 2020)

21. november 2020 kl. 13:11

Nyhedsbrev november 2020

Så nærmer vi os meget hurtigt julemåneden og også i år er klubben i stand til at give en julegave til alle børne-og ungdomsmedlemmerne, der er medlem senest 1. december. Gaven vil blive uddelt i klubben ca. 1. december eller i dagene efter.

Vintertræningen er i fuld gang og dejligt at kunstlyset langt om længe, ser ud til at virke, så der er lys overalt på banen.

Covid-19 præger dog stadigvæk træningen, især i senior hvor der max må være 10 spillere pr. hold.

Caféen har vi kunnet holde åben hver mandag og onsdag, men med salg ud mod svalegangen uden adgang inde. Berit og Willy passer den på skift.

De yngste drenge (2015-2016) og piger (2013-2016) har udvidet træningen med en gang yderligere pr. uge i Valhallen, henholdsvis onsdag og torsdag.

Det er lykkes at finde yderligere en træner til årgang 2008. Velkommen til Michael.

Det ser lige nu mere problematisk ud med det ældste pigehold som p.t. ikke har en træner og derfor er gået på tidlig juleferie. Stillingen er p.t opslået flere steder bl.a. på Professionshøjskolen i Roskilde. Formålet er at få unge i tale, der uddanner sig inden for idrætslinien og ønsker trænerrollen på deres CV. Vi krydser fingre for at det lykkes.

Glædeligt er det at 2 piger fra holdet har meldt sig som assistent trænere på det yngre pigehold, hvor der løbende efter sommeren har været meget stor tilgang. Velkommen til Jasmin og Camilla, der samme med Bo og Anton tager sig af træningen.

Klubben har bestilt badehåndklæder med klublogo, der kan forhåndsbestilles via Facebook, og snart har vi også en ny klub hue klar til vintertræningen i sort og røde farver.

Alle hold ønskes fortsat god træning på banerne.