Nyhedsbrev (Maj 2021)

image U14 piger til kamp i Brøndby
20. maj 2021 kl. 16:45

Nyhedsbrev maj 2021

DBU turneringen er ved at være halvvejs færdig og dermed er der nu allerede tid til, at overveje hvilke årgang og niveau holdene skal tilmeldes i DBU turnering efter ferien, ud fra de præstationer der er og har været i først halvdel
af turneringen.

Der indkaldes inden tilmeldingsfristen til trænermøde, så vi ved hvilke hold der skal tilmeldes og niveau. Herudover tages andre aktuelle emner op.

I tirsdags var der kamp i ”Sydbank Pokalen” for klubbens Hold 1 i serie 5 mod Greve Fodbold Danmarks seriehold. Kampen endte 1-1 efter en flot kamp. Dermed skulle kampen afgøres på straffespark og der var Greve Fodbold
skarpest, hvorfor de samlet vandt kampen og gik videre. I øvigt dejligt at hilse og tale med tidligere formænd og nuværende æresmedlemmer fra klubben. Tak for fremmødet.

Klubbens nye tilbud til børn mellem 2-4 år ”Bold og Bevægelse” er kommet godt fra start med en 12-15 børn. En stor tak til Alija for at være frisk på at være ansvarlig for den del.

Klubben går ind i et par meget travle uger. I førstkommende weekend er der ”Queens Cup” på lørdag den 22. maj, hvor piger i 4 aldersgrupper, fortrinsvist begynderne, er indbudt til DBU turnering. Ugen efter lørdag og søndage er der DBU børnestævne for alle klubbens børnehold, hvor der naturligvis så også kommer besøgende hold fra andre klubber. Det er det klubben gælder ”Store Kampdag”, hvor mange kampe afvikles på hjemmebane over weekenden.

Tilmeldinger til Fodboldskole, modtages dagligt og lige nu har vi kun ca. 20 pladser tilbage, indtil vi når sluttallet som er 75 pladser. Køkkenpersonale har meldt sig og er på plads, fordi der som altid serveres frokost alle 5 dage. Tak for tilmeldingen som klubben sætter meget pris på og som sammen med trænerne, er en forudsætning for overhovedet at gennemføre en Fodboldskole, som vi gør I Hundige Boldklub. Fodboldskolen varer 5 dage fra mandag til fredag i uge 31, som er ugen inden skolen starter igen. Vi skal nu i gang med at finde trænere, og vi forventer at flere hold 1 spillere fra senior 1 er klar til at tilbyde sig som trænere i år.

Den 7. juli er vi ved at arrangere en fælles aktivitetsdag med Greve Nord der forventes, at indeholde fodboldturnering, rundbold, hoppeborge, grillhygge og meget mere. Nærmere herom senere.

Den 19. juni er alle klubbens frivillige inviteret til fest med partner. Sidste frist for tilmelding er den 7. juni. Så få datoen sat i kalenderen nu og meldt jer til. En god mulighed og få en hyggelig aften med partner og kolleger fra klubben.