Nyhedsbrev Juni 2021

Jan H. Andersen
25. juni 2021 kl. 18:30

Månedsnyt juni 2021

Så er DBU forårstureringen ved at være til ende og spillerne er på vej på sommerferie.

Klubben havde 3 hold i Pokalfinalerne Drenge 8 mands årgang 2008, 8 mands senior Mesterrække og Oldboys. Årgang 2008 vandt pokalen mens de 2 øvrige hold måtte nøjes med anden pladsen. Tillykke med de flotte resultater.

Hold 1 i serie 5 kvalificerede sig til oprykning til serie 4 med maksimum point. Holdet mødte bejleren til førstepladsen Avedøre i sidste weekend, der ligeledes havde maksimum point inden sidste runde. Kampen endte 3-1 til Hundige som var resultatet efter første halvleg, da kampen blev afbrudt på grund af lyn og torden.

I sidste weekend var der ligeledes afsluttede medaljestævne for børneholdene hvor alle deltagere fik medalje.

Årets Frivilligfest foregik i lørdags med knap 70 deltagere. Der var opsat telt på græsset og maden blev serveret fra grill. Frivilligfesten er først og fremmest for at takke de frivillige for deres arbejde for klubben som trænere, holdledere eller aktivitetsmedarbejdere.

I mandags var 12 unge spillere og 3 ledere i Parken for at se kampen Danmark mod Rusland. Billetterne var modtaget fra DIF via UEFA, der ønskede at støtte Ungdomsfodbolden og Get2Sport klubberne i Danmark med dette initiativ. Det kan roligt siges, at de unge fik en oplevelse fra livet med den positive stemning der var i Parken og som følge af sejren til Danmark. Fotos fra begivenheden er bragt på klubbens Facebook.

Fodboldskolen foregår i år i uge 31 og de 75 pladser er for længst udsolgt og også i år er der heldigvis mange piger tilmeldt Fodboldskolen.

Efterårs træningen starter igen mandag i uge 32 lige efter Fodboldskolen er afsluttet. Til DBU turneringen er der tilmeldt et rekord stort antal hold. Alene i senior 8 mands 11 hold og hele 4 stk. 11 mands hold, som er nogle år siden vi sidst havde det antal hold.

I ønskes alle en god sommerferie og vi ses på banerne i uge 32 og nogle af os inden i uge 31 på Fodboldskolen.