Nyhedsbrev (januar 2021)

15. januar 2021 kl. 16:53

Nyhedsbrev januar 2021

Godt nytår

Noget af det mere glædelige lige nu er, at man kan begynde at ane det bliver lysere længere, men herudover er der af gode grunde desværre ikke så meget fodbold- og klubnyt.

Myndighederne har nyligt udvidet restriktionerne til den 7. februar indtil videre.

DBU og Greve Kommune har orienteret os hvad de nye restriktioner indebærer.

Det indebærer:

• I skal være opmærksomme på, at forsamlingsloftet er sænket fra 10 til 5
  • Tilskuere ved idrætsbegivenheder er ikke længere tilladt
  • Al indendørs idræt og foreningsaktivitet skal holdes lukket
  • Klubhuse og omklædningsrum skal holdes lukket
  • Vi videregiver myndighedernes kraftige appel til, at man bliver hjemme og ses med så få personer som muligt.

Sædvanligvis afholder klubben træner og holdledermøde i starten af februar, med henblik på stillingtagen til holdtilmelding til DBU turnering, men det bliver ikke muligt på grund af restriktionerne.

Det forventes fortsat at DBU forårs turnering og børneturneringer, opstartes som sædvanligt ca. medio april. Trænere og holdledere, er derfor blevet orienteret om, at der skal tages stilling til senest medio februar, hvilke række og niveau, deres hold skal tilmeldes. Børneholdtrænere har lidt længere tid da datoer afventes.

Klubben har fået en henvendelse vedrørende nyt 11 mands seniorhold med unge spillere, hvoraf nogle spillere har spillet i klubben. Det glæder klubben meget, da der netop i overgangen fra ungdomsspiller til seniorspiller, har været og er store udfordringer med fastholdelse. Træneren er på plads og hvis der er nogle spillere eller andre, der ønsker at høre nærmere, kan ungdomsformanden Peskho kontaktes. Holdet forventes tilmeldt forårsturneringen ved DBU.

Det var alt for nu.