Nyhedsbrev (december 2020)

16. december 2020 kl. 17:13

Nyhedsbrev december 2020

Så er der ca. 1 uge til jul og dermed nogle fridage i vente for de fleste, men træningerne er i år, desværre allerede stoppet primo december på grund af Covid-19 situationen.

Det har som i alle andre klubber været et meget specielt fodbold år uden forårsturnering og en efterårsturnering, der blev nogenlunde gennemført som forventet.

Til gengæld har store dele af vinterturneringen i hallerne måttet aflyses også i 2021, på grund af den usikre situation med Covid-19.

Den 3. december var der DIF møde med de øvrige ”Get2Sport” klubber under DIF, hvor nogle af samtale emnerne var pigefodbold, fastholdelse af spillere og behovet for træner kurser.

Den 12. december fik alle fremmødte børne- og ungdomsmedlemmer udleveret en julegave bestående af vinterhandsker, halsedisse og klub vimpel alle med røde klublogoer. De der ikke nående forbi klubben, må have gaven til gode til engang i det nye år.

I december var det meste af bestyrelsen også samlet i klubhuset for at rydde op, formentligt med flere ting, der har været i klubhuset siden klubben fik adgang til huset og som bare har været hengemt. Nu ser der fint og ryddeligt ud i alle lokaler. Tak til de deltagende bestyrelsesmedlemmer.

Vi håber at kunne starte op udendøre, mandag den 4. januar, men vi må afvente situationen og udmeldingerne fra myndighederne.

Lejligheden benyttes til at ønske alle spillere og deres familier en glædelig jul og et godt nytår. En særlig velment tak til trænere og holdlederne, der er årsagen til, at der overhovedet bliver trænet og kan spilles kampe.