Vellykket pressemøde med DIF, Nordeafonden og Greve Kommune.

24. november 2016 kl. 04:29

Vellykket pressemøde med DIF, Nordeafonden, Kommunen, Greve Nord og Hundige Boldklub

Onsdag blev 2 aftaler formelt skudt i gang i Hundige Boldklub mellem klubben og DIF på den en side og Klubben og Greve Kommunen på den anden side.

Pressen var repræsenteret ved DR1, TV 2 Lorry og Sydkysten.

Aftalerne er 2 årige med DIF, sponseret af Nordeafonden og 2 årig "Partnerskabsaftale" med Greve Kommune.

Udover at honorere den omfattende administration, der er fulgt med i en klub med et stærk stigende medlemantal, er det også håbet, at ved at frigøre kræfter til andre ting, kan man opnå at få frivilligheden til at blive skarpere fra bl.a. forældregruppen, der har børn i klubben.

I dette arbejde indgår Greve Nord ligeledes som en vigtig partner, bl.a. i forbindelse med udbredelsen af fodbolden i udsatte boligområder i nærområdet.

I den kommende tid skal vi på møder, blive enige om de fælles målsætninger, der danner grundlag for at donationen er givet.

Hundige Boldklub siger mange tak for donationerne og støtten