Nyhedsbrev September

21. september 2021 kl. 19:40

Nyhedsbrev september 2021

Vi nærmer os afslutningen på DBU sommerturneringen, men har dog allerede i den først kommende weekend ”Store Kampdag” og er værter ved Børnestævne i flere af børnehold årgangene i 3 og 5 mands fodbold.

Vintertiderne fra Uge 43 er uddelt til alle hold via trænere og holdledere og der vil ikke være de store indvendinger vedrørende tiderne. I forhold til tidligere vintertider træner alle børne- og ungdomshold heldigvis mandage og onsdage.

Bemærk kampe kan ikke flyttes til hverdagsaftner fra weekender resten af efterårssæsonen. Mørket kommer som alle ved hurtigere på denne årstid, og man vil derfor genere de hold der træner på kunstbanen.

Jeg deltog selv i et såkaldt Borgmester indkaldt møde forrige mandag med titlen ”Tryghed i Greve Nord”. Nu mærker vi ikke til utryghed med udgangspunkt fra klubben. En af konklusionerne var da også, at hvis man ikke bor i området, var der en tendens til at der blev opfattet mere utrygt, hvis man skulle færdes i området, mens den største utryghed primært var opfattet ved og omkring Hundige Station.

I samarbejde med Idræts og Fritidssekretariatet, i daglig tale kaldet IFS Greve afholder klubben forældremøde med indbydelse til forældre til de nyeste indmeldte spillere den 29. september. Emnerne er bl.a. hvad forældrene kan hjælpe klubben med når man har indmeldte børn her. Mødet foregår på flere sprog tilpasset deltagerne

Vi har overtaget værtsskabet for det kommende ”Queens Cup” fra Ishøj IF. ”Queens Cup” stævnet er for piger begyndere. Stævnet foregår lørdag den 16. oktober, og det er fortsat muligt at tilmelde hold/flere hold, hvis man ønsker det.

Den 30. oktober har vi fokus på klubbens piger og er vi gang med at planlægge en aktivitet for alle klubbens pigehold med spændende indhold som fodboldturnering og flere sideaktiviteter. Nærmere herom senere.

I samarbejde med DIF og de øvrige ”Get2Sport” klubber planlægges et stævne i Hafnia Hallen i Valby i november. Nærmer herom når der er nyt om dato og hvilke hold der får muligheden for at deltage.

Hvis vi kan få lokaler til rådighed er børne- og ungdomspokal afslutningen planlagt til lørdag den 6. november. Ligeledes nærmere herom senere.

Alle hold ønskes en god afslutning på sommerturneringen og sommerstævnerne.