Nyhedsbrev (Juni 2019)

20. juni 2019 kl. 08:22

Så er vi forårssæsonen afsluttet. De sidste kampe er spillet i denne uge.

Efter nogle års pause med flagninger er klubbens flag hejst i den renoverede flagstang så alle kan se det er Hundige Boldklub de ankommer til. Flaget symboliserer samtidigt klubben samarbejde med DIF i ”Get2Sport” regi.

Det blev en sæson med mange midterplaceringer i rækkerne. Bedste placeringer var årgang 2004 og årgang 2005 med henholdsvis en 2 og 3. plads og Herremotion 8 hold 1 mands, ligeledes med en 3 plads.

I senior må serie 3 holdet desværre ned i serie 4 efter en sæson med noget svingende resultater. Den sidste kamp mod Solrød blev tabt 2-3 og skulle vindes, hvis overlevelse skulle sikres.

Sidst i maj måned fik klubben en henvendelse fra et nyt seniorhold der ønskede at spille i klubben. De er tilmeldt i 8 mands Niveau 1. Velkommen til Martin og holdkammerater efter ferien.

Flere hold går i denne uge på ferie mens andre hold fortsætter med træninger over sommeren. Kontakt evt træneren for at høre nærmere.

I den kommende weekend slutter børneafdelingen af med medaljestævne forskellige steder, afhængig af hvem DBU Sjælland af valgt som værtsklubber. Klubben har tilmeldt 1 hold i årgang 2014 der skal til Køge, 2 hold i årgang 2013 der skal til Virum og et årgang 2010 med et hold der skal til Tune.

Fodboldskolen afvikles i år i uge 32 som følge af skolerne starter igen i uge 33. Fodboldskolen har fortsat få ledige pladser af de i alt 65 pladser vi har til rådighed. Til madlavningen, anretningen og indkøb af maden har Gopi og Willy meldt sig. Træner- og lederstaben er også på plads til en forhåbentlig succesrig skole igen i år, med planlagt borgmesterbesøg og en overraskelse i løbet af ugen.

Alle trænere, holdlederne, øvrige frivillige samt ikke mindst spillere og deres forældre ønskes en god sommerferien, med forhåbentligt godt vejr og mange gode oplevelser sammen med familien. Vi ses igen til august hvor først træningsdag er mandag den 12. august. Hør evt. jeres egen træner om planerne.