Nyt ansigt i Hundige Boldklub

28. april 2017 kl. 16:46

Ny medarbejder i Hundige Boldklub

Hundige Boldklub er glade for at kunne præsentere vores nye medarbejder, Annahelena Skov Iversen, som er ansat i 20 timer om ugen med midler fra DIF/Nordeafonden foreløbigt frem til 31. december 2018. Nedenfor ses en kort præsentation af Annahelena.

Jeg hedder Annahelena Skov Iversen, jeg er 29 år og kommer fra Århus. Jeg har en kandidat i Idræt og Sundhed fra Syddansk Universitet og har det seneste år arbejdet på en folkeskole i Ballerup og som konsulent i Hvidovre Attack Floorball Club, hvor jeg står for udviklingen af ungdomsafdelingen, med et særligt fokus på minoritetsgrupper. Med en stilling i Hvidovre og nu også i Hundige Boldklub, vil jeg ligge alle mine kræfter i foreningslivet, hvilket jeg glæder mig meget til. Jeg har selv været i fodboldverdenen i lidt over 20 år, både som spiller og træner, så jeg har et godt kendskab til de styrker og udfordringer man står overfor i en forening.

Mine primære arbejdsopgaver i Hundige vil bestå i, at skaffe flere frivillige og flere ungdomsmedlemmer til klubben, så Hundige Boldklub bliver en endnu større og stærkere klub.
Jeg glæder mig meget til at komme i gang, møde jer og blive en del af klubben. Kom endelig med jeres idéer og forslag til nye tiltag, så vil jeg gøre hvad jeg kan for at skabe en stærk kultur i klubben.