Lodtrækning af Præmier blandt alle medlemmer der tilmeldes Betalingsservice

26. maj 2016 kl. 05:00

Hundige Boldklub trækker lod om præmier blandt de medlemmer der har tilmeldt sig Betalingsservice. Du kan vinde et gavekort på kr. 500 hos klubbens tøjsponsor Sportyme.dk. Der udtrækkes tre vindere inden udgangen af juni.

Vi vil gerne lette håndteringen af kontingent for medlemmer af Hundige Boldklub. Derfor opfordrer vi dig til at tilmelde dig Betalingsservice vedr. betaling af kontingent. Det er lettere for dig at betale og det er lettere for Hundige Boldklub. Det koster dig heller ikke noget at være tilmeldt Betalingsservice. Tværtimod kan et girokort være dyrt at betale i banken.

Som præmier trækker vi lod om tre gavekort blandt de medlemmer der er tilmeldt Betalingsservice inden den 10. juni. Gavekort er på kr. 500 og gælder hos vores faste leverandør af sportstøj og rekvisitter Sportyme.dk i Tåstrup. Der trækkes lod blandt alle de medlemmer som er tilmeldt Betalingsservice inden den 10. juni.

Tilmelding til Betalingsservice kan ske her på Hundige Boldklubs hjemmeside. Du skal bruge dine betalingsoplysninger samt medlemsnummeret, som står længere nede på siden.

Du kan tilmelde dig betalingsservice "HER