DBU dommer arrangement i klubben

30. marts 2018 kl. 08:15

Hundige Boldklub var vært for DBU dommer arrangement søndag, med nedenstående dagsorden. Dommere skulle i løbet af dagen bespises og serviceres i klubben.

Klubben var samtidig vært  for dagens kamp mellem klubbens serie 2 og Køge Union, hvor alle 45 tilstedeværende dommere så kampen og skulle evaluere dagens dommer præstation.

Efter kampen der i øvrigt blev vundet 3-0 af Hundige, fik træneren for hjemmeholdets stor selektiv ros for sin indgriben i en episode, der kunne have udviklet sig til det værre. Episoden skete lige inden sidste dommerfløjt efter håndgemæng mellem 2 spillere, efter et dømt frispark.

I evalueringen fik klubben samtidig stor ros for sin afvikling og servicering i løbet af dagen af de 45 dommere.