Nyt Æresmedlem på Wall Of Fame

01. oktober 2014 kl. 10:19
Klubben kan stolt præsenterer vores nye Æresmedlem Jørgen Christensen. Det blev bekendtgjort på gårdsdagens Ekstra Ordinære generalforsamling.

Ny æresmedlem af Hundige Boldklub 30. september 2014

Så har jeg den ære som nyudnævnt formand, at udnævne en ny fortjent æresmedlem af Hundige Boldklub.

Han har været utrættelig i sit arbejde med Hundige Boldklub, som træner, bestyrelsesmedlem og formand i klubben i gennem mange år. Til tider var vi nogle stykker, der regnede med, at han havde bopæl på Hedelunden 2, fordi han altid var der.

De samme tilkendegivelser kommer fra mange forældre, at han er Hundige Boldklub.

Hans hjerte har i perioden banket for børn og unge og gør det stadigt, idet han p.t.  fungerer som træner for U7/U8. Samtidig har han haft et stort engagement, i hans kæmpen for de særligt udsatte børn i Hundige området.

Hundige Boldklub er en klub der har været en del turbolens I igennem årene. På et tidspunkt var klubben ved at lukke, men den blev reddet ikke mindst på grund af hans arbejde med at bevare den.

Han har kæmpet utrætteligt med at tale klubbens sag ved kommune, interessenter og andre i periferien af klubben, vedr. materialer, baner, sponsorater o.a. til klubben og især for en ny kunststofbane, som det langt om længe lykkes at få godkendt i år til etablering i 2015.

En særdeles og meget fortjent udnævnelse som Æresmedlem af Hundige Boldklub.

Jørgen Christensen.

På Hundige Boldklubs vegne