Brøndby IF samarbejdsklubdag

image Arda Turan er med målmand Mads Hermansen til indløb inden kampstart
Camilla Asbo Lillebæk
28. september 2021 kl. 19:22

Søndag d. 26. september afholdt Brøndby IF samarbejdsklubdag, hvor Hundige boldklub var til stede med både pige- og drengehold, der var i alt 31 forskellige klubber repræsenteret.

Arda Turan var så heldig at være udvalgt til at løbe med spillerne på banen inden kampstart.

I pausen var U12-14 pigeholdet og flere af drengeholdene med til at løbe hyldestrunde på Brøndby Stadion foran lidt over 18.000 tilskuer, hvilket var en stor oplevelse for dem alle.

I denne video på YouTube kommer vores piger og drenge forbi 3.26 minutter inde i videoen og ca. 20 sekunder frem: https://youtu.be/qCIT2K3OLyA

Efter kampen som Brøndby vandt 2-1 over AAB, fik Peter (en af trænerne) fat i en kontrollør, som fik spillerne til at komme forbi i den ende hvor vi var. Her hilste alle spillerne på alle de børn der stod tilbage, hvilket var ret stort for de tilbageværende børn.

Så stor tak til Brøndby IF for en fantastisk dag og oplevelse på Danmarks bedste fodboldstadion.